Jdi na obsah Jdi na menu
 


Platební a dodací podmínky

  • Doba dodání je 1-4 týdny, vyjímkou jsou výrobky hotové a výrobky na zakázku či větší sady výrobků(např.sady talířů). Přesnou dobu dodání Vám sdělíme po objednávce vybraného výrobku na Váš email. Doba dodání se rozumí časový úsek před předáním balíku České poště či jinému dopravci.
  • Objednané výrobky standartně zasíláme Českou poštou  a nové také přepravní službou Geuis. Označené jako "křehké". Cena za poštovné u Geis je jednotná a to 90,-Kč, nejde zde posílat balik na dobírku. Poštovné u České pošty je za balík při platbě předem 150,-Kč( balík "Do ruky" a "Na poštu") a na dobírku 190,-Kč.           
  • Výrobky zasíláme i do zahraničí. Poštovné na Slovensko včetně příplatku za křehké je 300,-Kč. U vyšší hmotnosti balíku(nad 5kg) a u jiné země určení než je Slovensko Vám přesnou sazbu za poštovné pošleme na Váš email. Platba za objednávku od adresáta ze Slovenska je možná bankovním převodem bez poplatků, máme vedený účet u Fio banky, kde se neplatí za převod z euro na czk žádný poplatek. Z ostatních zemí EU Vám informaci o výši poplatku za převod samozřejmě rádi zašleme. Většinou jde o jednotky euro.
  • Samozřejmě po dohodě Vám můžeme odeslat balík pomocí jiných soukromých zásilkových firem. Vyčíslení poštovného a délku dodání Vám pošleme po žádosti na Váš email.
  • Všechny informace ohledně ceny poštovného a datu odeslání Vám po přijetí Vaší objednávky zašleme na Váš email. Tak stejně podklady k platbě či vyčíslení výše dobírky. Stejně tak potvrzení o přijaté platbě na náš účet.
  • Výrobek můžete bez udání důvodu vrátit do 14 dnů od doručení. Pokud jste po rozbalení balíku zjistili poškození obsahu, či vadu na výrobku, kontaktujte nás neprodleně prosím buď na tel.číslo 606320320 nebo na email:blackbird@telecom.cz.
  • Reklamační lhůta je 30 dnů. Lhůta se počítá od přijetí informace o podání reklamace výrobcem(potvzení o přečtení emailu, doporučený dopis, telegram, atd.) U jasných případů Vás budeme informovat ihned, u složitějších do tří dnů a u vad, které bude muset posoudit nezávislý odborník až 30 dnů. Do konce této lhůty Vás budeme informovat o výsledku reklamačního řízení. Pokud tak neučiníme, máte nárok na zrušení kupní smlouvy a vrácení platby za výrobek včetně poštovného či na nový výrobek.